Finns Det Nån Rättvisa Här I Världen??

Vet ni att jag hatar att vara liten. Även fast jag inte är särskilt liten, men folk (...hrm..20+) verkar tycka att jag är väldigt väldigt liten.
"Nej du är för liten!", "Nej jag köper bara till dom jag känner", "jag köper bara till dom jag själv har druckit med så jag vet hur dom reagerar.".
Varför ska alla plötsligt precis vid nyår av alla tillfällen vända sig emot mig och bli spyfulla av moraliskta ansvarskänslor. Bullshit är vad det är!
Dom vet väl själva hur det va att va 17 för så jävla länge sen är det inte!

Fuck you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte e du så värst liten inte!

2009-12-28 @ 18:34:55
Postat av: Sussi

Beror tydligen på vem man frågar^^

2009-12-28 @ 18:37:54
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0