Första Pärlan Från Paradiset

Nu ska jag skriva ett sånt här tråkigt "första inlägg" som alla skriver.
"Aa hej jag är ny med det här att blogga så jag tänkte pröva det ett tag. Vi får väl se hur det går...blablabla."
Ja, ni vet. Samma gamla vanliga bullshit som man läser i alla bloggar.
Jag antar att min blogg inte är något undantag. För jag kan ärligt säga att jag är blogg-oskuld och endast har skaffat den här bloggen i ett naivt infall av att kanske jag skulle kunna få ut något av det.
Upp till bevis säger jag bara.
Upp till bevis.
Hur som helst så kan jag ju tacka Emma som har hjälp lilla o-tekniska mig att få ihop den här bloggen, och det sparade mig många timmar av frustration över att inte fatta något.
Tusen tack!
Vi får väl se vad som kommer hamna på den här bloggen, för som sagt: den är helt oplanerad. Typ som när kondomen spricker och man sitter där med en unge.
Kondomen sprack och jag sitter här med en blogg. Så jag antar att jag måste ta hand om den för att den ska överleva.

I will do my best.

Over and out for tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0