Nyårsplaner Och Väckning

Den 29:e december och min namnsdag.
Sitter hemma hos Kalle just nu och han ligger bredvid mig och sover (och snarkar litegran;p). Han måste verkligen vara trött för det funkar inte att muta honom med nånting!
To bad för honom då.
Imorrn ska jag träffa Emma inne i stan och vi ska äta midag och catcha upp litegrann om senaste tiden. Känns som om det var år sen jag träffade henne!
Sen har jag nu kommit fram till att världen är endå inte helt orättvis. Ibland kan man ju få som man vill litegrann iaf:)
Och det fick jag.
Så nyår kanske kommer funka lite hur som helst.

Förresten så köpte jag en massa roliga grejer igår på mellandagsrean, och som den tjej jag är så får jag ju alltid en liten kick av att köpa nya grejer. Behöver egentligen inte ens vara fina eller bra grejer. Bara nytt, nytt, nytt duger lixom.
Men jag köpte fina grejer den här gången.

Nej, nu ska jag gå och hälla vatten på min älskling för det brukar få upp honom;)

Puss



Kommentarer
Postat av: emma. :)

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! :D <33

2009-12-29 @ 22:06:16
URL: http://kvinnodjur.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh grattis på namnsdagen :)

2009-12-30 @ 00:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0