Storstaden Väntar

Jaha, jag måste säga att jag känner mig lite övergiven faktiskt.
Det är ju inte som om jag inte klarar mig eller så, för ta hand om mig själv har jag alltid kunnat, men jag har inget ställe att kalla hemma nu.
Jag är på resande fot, och har ingenstans att känna mig hemma.
Such is life sometimes.

Nog om det.
Nu ska jag på mellandagsrea och shoppa upp alla julklappspengar!
Och sen verkar det som att det blir bio ikväll.
Och jag har en känsla av att jag kommer behöva se Avatar igen-.-
Inte för att den var dålig, tvärt om!
Men att se samma film flera gånger på bio är bara slöseri med pengar, och det är aldrig samma upplevelse.
Hur som helst så ska jag iaf få roligare sällskap idag än min shoppinhatande pojkvän så det blir nog kul:)



Kommentarer
Postat av: emma. :)

jag vill också gå på bio. :(

2009-12-28 @ 14:36:56
URL: http://kvinnodjur.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vi ska gå på bio snart du och jag:)

2009-12-28 @ 19:07:38
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0