The Final Countdown

Året börjar ta slut, och även 00-talet.
Tur, för jag tycker synd om alla ungar som är födda det här decenniet. Det finns lixom ingen klang i att säga att man är född 01 eller 07 eller så. Det ska va två riktiga siffror istället för fusksiffror som 0. Fast 10-talet är inte det mest klangfulla heller, men då närmar vi oss ju iaf 20-talet.
Fast det vill jag egentligen inte göra, eftersom det är på 20-talet som min lilla årgång börjar bli gamla.
Och old is never new.

Hur som helst. 10-talet börjar imorrn kväll och min nyårsväska är färdigpackad. Snart ska jag hälsa på hos Emma en stund och sen ska jag åka den långa vägen tillbaka till min älskling.
Det är kallt ute och det är ju lovande eftersom vi vill väl inte ha slask på en så stor dag som morrondagen?

Nej, vattna blommorna och prata en stund med mina föräldrar var det.

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0