The Road You Never Go

Vet ni att ibland suger det att ha rummet mot solsidan. För på solsidan ligger även vårat badrum så det går en massa rör och ledningar och skit upp från källaren genom mina garderober in i badrummet.
Dessa fina små rör lämnar en öppen passage från källaren till mitt rum.
Eftersom min lille far försöker laga våran bil just nu, så stinker det bensin i mitt rum-.-
Och jag är endå två vångingar över honom.

If you want to know lixom.

Och jag kom att tänka på en grej!
Jag är skiiiitmörkrädd (så lampan är väl min bästa vän om man ska se det så), och jag har ganska så livlig fantasi. Så om jag skulle tro på allt som ploppar upp i mitt huvud skulle jag aldrig våga öppna mina garderober mer, för då skulle dom vara fulla av alla äckliga små källarmonster som har krupit upp längs rören och nu ska äta upp mig!

Det är tur att jag ser skillnad på fantasi och verklighet....eller?

Kommentarer
Postat av: emma. :)

snälla, sluta aldrig blogga. :']

2009-12-27 @ 23:02:59
URL: http://kvinnodjur.blogg.se/
Postat av: sussi

Haha jag kan inte lova nåt, men jag ska försöka :)

2009-12-28 @ 00:55:41
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0