Tonight's Gonna Be A Good

Nu tar vi de sista snabba stegen på 00-talet och de första staplande stegen ut i 10-talet.
2010 blir ett bra år. Det känner jag på mig.
Jag fyller 18, jag kommer ha en del av min APU (arbetsplatsutbildning eller nåt sånt, för er som inte visste. Praktik med lättare ord.), och den vill jag gärna göra utomlands, för det är mycket coolare. Jag kommer också förhoppningsvis få åka till nåt annat land som utbytesstudent och då kommer jag självklart ha en lite kines eller nåt här hemma också.
Ett bra år alltså. Ett äventyrsår.
2010 är väl det år som kommer vara ett litet steg närmare vuxenvärlden och mognad borde stå högt upp på listan. Men barnslig som jag är så trivs jag med att vara omogen, så jag lär väl fortsätta med det ett tag till antar jag.

Jag ska dessutom försöka sluta göra av med alla mina pengar första veckan, för min budget är något som jag inte har så bra koll på. Jag tänker att "jo jag kan köpa den här tröjan, jag har ju flera hundra kvar och jag har inte köpt så mycket den här månaden". Det kan jag säga är bara bullshit. Jag har alltid köpt mycket även om jag envisas med att inbilla mig att jag inte har det.
Jaja, det är ett problem som ska lösas.

2010 är ju som sagt året för nya möjligheter och en nystart. Det står överallt i alla tidningar och så, så det måste ju va sant.
Right?

Hur som helst.
Idag har jag kastat lite snö på pojkvännen och duschat. Längre än så har jag inte kommit.
Men det känns som om det kanske börjar bli dags att förbereda lite för ikväll.

Puss på er och
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: emma. :)

Gott nytt år! :D <3

2009-12-31 @ 15:19:46
URL: http://kvinnodjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0