Bara Jag Som Är Som Man Borde Nu För Tiden?

Verkar som att de flesta har blivit deppiga nu på sista tiden.
Och det verkar som att de flesta dumpar sina pojk/flickvänner nu också.
Konstig period i mångas liv.
Men jag, som alltid har varit lite udda, följer inte strömmen.
Jag har verkligen 'flyt i livet' nu som min näringslära lärare skulle säga, fast jag vet inte om vi syftar på samma saker när vi säger så;)
Jag mår bra, jag är lycklig, jag har planer för framtiden.
Ja, mitt liv är alltså precis så som det borde vara på våren.
Och jag har heller inga planer på att dumpa Kalle, så ni ser, lite udda är jag allt.

Det var en bra dag i köket för min del, fast Fretardet förstörde en massa som vanligt.
Min lärare pressar mig lite om jobberbjudandet på Öland, men jag vet inte vad jag ska svara, så nu har resten av klassen fått samma erbjudande.
På svenskan var jag nog ganska jobbig.
Satt och fnissade och skrattade konstant hela lektionen.
Men jag hade kul(Y)

Och jag måste säga att jag tycker det nästan var bra att jag inte följde med till Italien, för jag älskar att vara den alla berättar om sina små 'äventyr' för.
Jag älskar hur de målar upp bilder för mig och berättar om allt de gjort.
Självklart, hade jag velat vara med, men samtidigt....
Jag tror inte att ni förstår mig, men det skiter jag faktiskt i.


Vid åtta kommer Kalle, och innan det ska jag ha hunnit äta middag, duscha och göra mig ren och len, och tejpa mina skor.
Det glömde jag göra igår, men nu är det hål rakt igenom, så nu måste det göras.

Pappa säger att det ska bli +2 och snöslask imorrn:s

Om det nu finns nån gud så tycker jag att vi ska be till honom allt vad vi har att det inte ska bli på det viset!

Please!?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0