Clean Page

Igår var kanske inte den bästa dagen i mitt liv, men jag fick iaf sitta i samma rum som min älskling hela dagen, och man ska ju vara glad för det lilla.
Som sagt så var han grinig och irriterad hela dagen, och inget gick bra för honom.
Men man ska ju ha såna dagar någon gång också.

Jag mådde illa från det ögonblicket jag slog upp ögonen imorse tills för en liten stund sen.
Gick över ganska nyligen, men jag åkte hem från skolan för jag vile inte spy där.
Så jag sitter och skriver på mitt film manus nu.

Förut hittade jag på en helt egen historia, som var riktigt B.
Typ drama komedi.
Nu har jag börjat om.
Tagit en idè från en film jag sett och gjort den till min egna version.
Så nu är det en skräck komedi istället.

Känns lite lättare nu när jag har kommit igång, för detär ingen som vet om den ska vara inne den här onsdagen eller nästa.
Så jag vill satsa på att ha den klar till den här.
Och imorrn kommer ju Kalle hit, så då har jag inte tid att sitta och fantisera ihop ett manus.

Jaja.
Kanske ska äta något nu.
FÖRESTEN!
Igår fyllde världens bästa Malin 18!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0