Dagarna Flyger Iväg

Har varit hos Kalle från Ösmotrakterna en stund och sen vart i Farsta en sväng med Malin.
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar (våfflor, blääää!O.o) så att jag kan börja fixa mig lite för kvällen sen.
Ska möta Mandiepandie i Gullmars och sen åka vidare mot Kärrtorp och vår älskade lägenhet där.
Och Emma såklart!
That's my saturday.

Älsklingen har kul vid Kungsberget, och så mycket som han här längtat efter det så är det ju tur att det är kul också.
Ska packa en stor påse med kläder och grejer som jag ska ta med hem till honom imorrn.
Har ju min egen låda där i byrån, som så sorgligt står näst intill tom efter norrlandsresan.
Så det är dags för lite påfyllning.

Ha det gött.
Puss.

Kommentarer
Postat av: emma. :)

" sen åka vidare mot Kärrtorp och vår älskade lägenhet där." TAACK FÖR ATT DU NÄMNER MIG DÅ. :((

2010-04-10 @ 18:20:11
Postat av: Sussi

Läs lite noggrannare nästa gång;)

2010-04-10 @ 18:34:11
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0