Det Är Inte Sant!!!

Det kan inte vara sant!
Ingen kan väl ha missat att det pågår ett stort vulkanutbrott på Island just för ögonblicket, och att det enorma askmolnet som bildats är påväg in mot Sverige och resten av Europa.
Molnet beräknas täcka hela Sverige kl 20 ikväll, och kl 18 stägdes all flygtrafik till och från Sverige av, förutom på Gotland.
Kl 20 kommer totalt flygförbud införas.
Flera andra länder har stängt sin flygtrafik också, bl.a. Belgien, Danmark, Norge och Frankrike.
Bara det här tyckte jag var läskigt, för jag gillar inte naturfenomen.
Jag tycker det är creepy vad jorden kan hitta på, och på Island är det här molnet inte bara farligt för flygtrafiken, utan även för allt levande.
Där ska man hålla sig inne, och även fast forskare säger att det är ofarligt i Sverige så tänker jag följa samma råd, och stanna inne!

Men det är inte nog med detta, det jävla askmolnet kan sänka temperaturen ytterligare, så vi kommer få en ännu kallare sommar!
F A N!
Har vi det inte tillräckligt kall redan nu?

Åh, jag som var så glad förut!

Det blir inget 'Puss.' i det här inlägget.
Det blir ett BLÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0