Distraktion - Den Perfekta Födelsedagen

För att göra lite nytta idag så har jag planerat min älskade Karlssons fördelsedag.
Det är inte långt kvar nu, fem dagar för att vara exakt.
Så då känns det som om det är dags att se till så att allt är klart i tid.
En present fattas fortfarande, men den ska köpas antingen imorrn eller på måndag.
Sen ska det slås in en massa grejer, packas ner en hel del saker och allt detta ska släpas med till skolan på onsdag och senare till Ösmo på kvällen.
Jag kan säga att det kommer bli en kanonfödelsedag om allt går rätt.
Det som jag är mest orolig för är att det ska bli nåt fel med min beställning från skolan.
Men bara jag flirtar lite med Rainer så borde allt gå bra, jag menar, han gav mig ju MVG och gillar mig.
Jag har ett fullspäckat schema från kl 05:45 på morgonen den 29 tills sent på kvällen då jag kommer stupa i säng.
Men jag vill att allt ska bli så perfekt som möjligt.
För det finns ingen annan än Kalle som förtjänar en perfekt födelsedag.
Och det hade jag tänkt att ge honom!

Just nu står det många hemliga påsar på översta hyllan i garderoben, och jag har nog sett en och annan blick ditåt, men icke då.
Här avslöjas ingenting förrän the big day.
Men jag vet att du kommer älska det du ska få av mig.

Men den bästa och viktigaste presenten är väl ändå detta:
I'm yours to keep <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0