Fabulous Monday

Idag har jag haft en riktigt bra dag, och jag måste säga att jag älskar min klass.
Jag älskar sammanhållningen vi har och att man kan prata om allt mellan himmel och jord med varenda en.
I love it!
Vi går bara i skolan på förmiddagarna den här veckan. Alla våra eftermiddagslektioner är inställda för att vi ska vara med italienarna.
Idag åkte vi till Skansen med dom efter lunch.
Låter kanske inte så jättekul att gå på Skansen, men det va kul!
Med rätt sällskap är allt kul.
Det är därför jag älskar min klass.
Eller snarare båda Reen klasserna. Både 1 och 2.
Fast vi är ju som en klass.

Mötte Malin i Högdalen och så köpte vi Kalles födelsedagspresent.
Så nu är det klart.
Och jag är glad.
Men hungrig.
Som om det vore nån ovanlighet.
Jag tycker nästan det är det enda jag skriver här.
"Jag är hungrig!"



Haha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0