Form Och Färg Tack

Just nu sitter jag här och försöker hitta på ett bra film manus, och jag tror att jag har en rätt så bra idè som nog kan funka.
Mina skor är trasiga.
Mina favoritskor.
De blommiga, som jag köpte förra året som alla andra också har.
Men jag älskar dom.
De är mina ögonstenar!

Okej, kanske inte så allvarligt.
Men jag gillar dom iaf.
Och nu är sulorna helt jätetrasiga, så det är bara att plocka fram silvertejpen och laga.
Och sen måste jag köpa nya skor (eller jag och jag, sånt här får mamma och pappa stå för) även fast det skär i hjärtat att lägga undan sötisarna.

Jag gillar mönster, jag gillar färg, jag gillar personlighet.
Och allt det fick jag med de skorna på mig.
Jag har det utan dom också, men ni fattar.

Oj, det här skulle inte handla om min hjärtesorg över mina trasiga skor, men se så det kan bli ;)
Ska snart sova, är sketatrött!

Och min klass var tillbaka från Italien idag.
Jag är avundsjuk!
Men som sagt, det går fler tåg här i livet.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0