Glad Sussi

Sitter och lyssnar på Manboy med Erik Saade och väntar på bacon, medans Kalle och Niklas leker snällt tillsammans.
Alla mina lektioner var inställda idag, fick jag reda på när jag kom till skolan.
Men jag stannade ett tag och catchade upp med några av de som inte är i Italien för ögonblicket.
Ganska skönt att vara tillbaka egentligen, fast jag skulle inte ha något emot att ha ett till påsklov om några veckor.
Än så länge är det ganska lugnt, naturredovisning, svenskabok, engelskaprov och skriva ett manus är det enda vi har just nu.

Jaja, eftersom jag inte hade några lektioner åkte jag till handen och mötte Kalle när han slutade och tvingade honom att följa med mig runt i centrum.
Jag hade kul iaf.
Men jag tvivlar på att Kalle hade det;)
Och det bästa är att vi ska göra samma sak på fredag!
Först åka in till stan och gå runt och kolla litegrann, och sen ska vi på bio.
Och han ska bestämma film, så vi får väl se om det blir nån bra.

Nu kurrar magen så mycket, så nu måste det helt enkelt vara middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0