Händelserik Lördag

Igår var en högst sagt händelserik dag.
Åkte till farmor och farfar och träffade mina kusiner och så på dagen, och det var trevligt.
Sen åkte jag in till stan och mötte Kalle, hämtade biljetter, åt lite och kollade i affärer.
Jag valde en, enligt Kalle, jätteful tröja som jag tyckte att han skulle ha, och han sa att om jag betalar så kunde han väl ta den.
Han trodde att den var jättedyr, för vi var inne på Jack & Jones, men se, det var den inte.
Så nu har han en ny lila tröja.
Som jag tycker är jättesnygg!

Vi såg på Kick-Ass, och den var ganska bra.
Sen skulle vi till Vika för att träffa Emil och Carro och kanske några andra.
Vi går till tåget, väntar i 20 min på fel sida av perrongen för där fanns det bänkar.
Sen går vårt tåg.
Och vi var inte på det.
VI MISSADE TÅGET NÄR VI HADE STÅTT OCH VÄNTAT PÅ PERRONGEN I 20 MINUTER!
Så då blev det lite konstigt.
Vi kom inte därifrån då.
Så vi fick åka till Östertälje, ta bussen därifrån och sen gå.
Vi bestämde oss för att gå till Vika, och Emil mf, iaf så då skulle vi gå 6 km.
Det gick väl bra.
Var lite kallt.
Men det hände värsta creepy grejen!
Vi gick i skogen, och så kom det värsta äckliga gamla lastbilen.
Den körde förbi oss jättefort, åkte kanske 200 meter och börjar sen backa.
Mitt i natten.
Vi tyckte det var lite konstigt när den backade så långt, så vi gick in i skogen.
Lastbilen backade hur långt som helst, och det var ju ingen tvekan om att avsikten var att plocka upp oss, och inte för att köra oss dit vi skulle.
När den hade backat kanske 400 meter tillbaka gav den upp och åkte iväg.
Det var lite äckligt sådär.
Och det var lite äckligt att gå in i mörka skogen mitt i natten, eftersom att skogen är en av mina största skräcker!
Det positiva var att jag såg ett stjärnfall!:)

Vi kom till Emil såsmåningom, och var där.
Vi sov där och nu har vi precis kommit hem till Kalle.
Som för övrigt är jättebitter och sur idag.


Puss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Suckers! :P ;)

2010-04-25 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0