Hemma

Skola idag med storkök, stod i disken större delen av dagen.
Stannade en stund efter vi slutat för att ta mig en titt på italienarna som kom idag.
Eller egentligen igår, men dom kom till skolan idag.
Åkte hem, släppte in älskling, myste med honom och fixade mig för kvällen.
Vi sex traskade jag iväg mot Malin, och stannade där fram tills ungefär nu.
Det var riktigt kul, och jag kände att det faktiskt behövdes.
Så nu har vi firat dig, nu är du 18.
Helt och hållet!

Är helt slut nu, och fryser som en gnu, som den nyblivna 18åringen skulle ha sagt, så funderar på att krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: mall

ja gnun var länge sen ^.^ men den funkar alltid!<33

2010-04-25 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0