Jag Älskar Mitt Liv!

Det dummaste man kan göra är väl att logga in på sin blogg när man är så här men jag mår så himla bra att jag gör det iaf!
Jag har haft världsbästa kvällen!
Bästa på flera månader och det behövdes verkligen!
Jag älskar mina vänner!
Dom får mig att må så underbart!
Fastän dom säger att jag kan låta så himla vuxen ibland när jag ska sätta ord på mina känslor så älskar jag dom!
Och några killar pratade med mig i gullmars och frågade om dom var snygga och sen var det en annan kille som plockade hårstrån från mina ben!

My night!
Lots of kisses!

Och just for the record så tog det mig en kvart att skriva den här korta texten och ännu en kvart att rätta den!
Så klaga inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0