Jag Tänker Inte Ens Anstränga Mig För Att Komma På En Rubrik.

Idag är ingen bra dag.
Tänker inte gå in på vidare detaljer, för tro det eller ej, men det hör inte hemma i min blogg.
Jag börjar få panik över sommarjobb nu!
Jag är ju så jävla trög på att komma igång, och alltid ute i sista sekunden.
Samma sak är det iår.
Jag har sökt från kommunen och stadsdelsförvaltningen och på nån vårdcentral typ.
Jag lyckades äntligen skriva ett cv i veckan och ska gå runt och ge det till olika ställen, men alla har ju lixom sina sommarjobbare redan.
Så jag fattar inte varför jag ska vara så trög.
Malin fick svar från kommunen för nån dag sen att hon hade fått jobb, och så vitt jag vet så har jag inte fått nåt brev, så då kan jag räkna bort det.

Jag kommer gå arbetslös i sommar, och fattig.

Idag är ingen bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0