Klappat Och Klart!

Nu har jag allt förutom sista momentet färdigt till Kalles födelsedag, och jag tror att det kommer att bli en riktigt toppendag!
Jag hoppas det iaf.
Men nackdelen med min planering är att den kräver ganska mycket saker, så på onsdag så ska jag släpa med mig min vanliga väska till skolan, en väska som är proppfylld med saker + en full påse.
Det ska ligga i skåpet hela dagen och sen ska det släpas med när Kalle och jag ska in till stan och kolla på jeans till honom.
Och sen ska de hela vägen hem till Sjövik.

Jag börjar bli sjuk känner jag.
Och det är inte bra!
Halsen håller på att packa ihop, och jag känner mig tung i huvudet.
Tänkte sova om en stund så det värsta förhoppningsvis har gått över tills imorrn.
Då ska vi ut och äta grekiskt med italienarna!

Jag saknar min älskling också!
Det får man inte glömma.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0