Läxlistan Börjar Kortas Ner - Check!

Idag mår jag inte bra, håller på att bli sjuk igen, så det känns bäst att försöka stoppa det medans det fortfarande är i fosterstadiet.
Ont i huvet och halsen och hostar som om jag hade rökt i 20 år.
Hur som helst, jag har passat på att göra lite nytta på min hemmadag.
Jag har gjort alla 8 eller 9 frågestenciler på fronter.
Tre timmar tog det, men det skulle tydligen vara färdigt till nästa vecka, och inte en enda i hela klassen har börjat än.
Men nu är jag klar! :D
Tänkte att jag skulle försöka skriva lite på mitt miljöarbete också, men det vet jag inte om jag orkar.
Måste packa färdigt alla väskor som ska med till Kalle imorrn också.
Det är fan mycket som ska med.
Men vad gör man inte för att ordna en bra fördelsedag?

Har suttit i duschen ett tag nu så nu är jag ren och len igen.
Nåt mer har jag inte att uppdatera.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0