Life As It Should Be

Livet återgår snabbt till vanliga vanor.
Känns knappt som om jag har varit borta ens.
Hur som helst.
Igår åkte jag till Slussen, köpte två cheeseburgare till min boxningsknutte och väntade på att han skulle bli klar.
Tro det eller ej, men igår trotsade jag det faktum att han var genomsvettig och pussade och kramade honom endå.
Vi åkte till Högdalen och köpte pizza, och sen gick vi hem.
Lite knas och bus på hemvägen och sen raka spåret in i duschen.
Sen blev det massa massage och mys, innan vi plingade lite på min keyboard och tittade på tv.
Det var allstå en bra kväll.

Idag har vi varit hemma hela dagen och gjort det vi gör bäst.
Rulla runt på golvet och skrika;)
Haha.
Lite pianospelande har vi också hunnit med.
nu har han åkt hem, och jag sitter och väntar på mat.
Halv 8 ska jag möta upp Emma och ha lite skoj med henne.
Det var meningen att Manda skulle ha varit med hon också, men så blev det inte.

För övrigt är jag enormt avundsjuk på mina små klasskompisar som är i Italien för tillfället.
Sjuk avis!
Men jag överlever det också:)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0