Mamma Kommer Sakna Mig

Mamma tyckte inte riktigt om att jag skulle sova hos Kalle på både onsdag, torsdag och fredag.
Men jag har lixom planer för hela hans födelsedag.
Från morgon till kväll.
Men nu försöker jag få tag på honom och fråga om han ändå inte ska gå på thaiboxningen på torsdag iaf, så kan jag omplanera schemat lite, och mamma blir nöjd.
Men jag tror att han sover.
Så jag får fråga honom när jag kommer dit istället.
Vilket borde vara om ca två timmar och 20 minuter.

Mina planer var lixom att åka dit på onsdag kväll, förbereda för morgonen, sova och sen är det morgon, åka till skolan, åka tillbaka och förbereda för kvällen, sen är det kväll och sen är det dags att sova igen.
Och på fredagen, valborg då, så ska han ju ha sin födelsedagsfest, och då måste jag ju såklart vara där ju.
Men det blir till att kasta om lite grejer om det blir som jag har tänkt nu, min nya plan.

Måste fixa mig lite nu, när jag ska träffa hans lilla släkt.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0