Moln Av Lycka

Jag är klar med mitt manus!
Och det gick relativt smärtfritt, utan vare sig tårar, dunka huvudet i bordet eller skrika.
Då har det gått bra!

Haha.
Jag måste bara säga att jag är så glad över att jag har Kalle.
Så stolt över att ha nån så bra som han.
Så stolt över mig själv, att jag inte backade ur, och drog mig undan.
Som jag annars brukar göra, när det börjar hetta till.
Men det kanske var just för att det gick så jäkla fort som jag inte hann tänka efter.
Jag menar, vi hade känt varann en vecka lixom.
Och sen, ja ni vet ju vad som har hänt sen dess.
Idag har vi varit tillsammans i exakt nio och en halv månad.
Kom jag på nu.

Och snart fyller han år.
Och då ska han få en megadunderbra present som jag tror och hoppas att han kommer bli jätteglad för!

Och sen måste jag också säga, att varje gång du sjunger för mig, speciellt fall for you, så smälter mitt hjärta totalt och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag glider lixom bara igenom tid och rum på ett litet rosa fluffigt moln av lycka.

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0