Tillbaka I Stockholm!

Ja, nu är jag tillbaka i mitt älskade Stockholm.
Det var kul uppe i norrland, men jag tyckte nog att vi var där några dagar för länge, så det blev lite smådrygt på slutet.
Och har ni inte fattat det förut (vilket jag skulle bli väldigt förvånad över om ni inte hade gjort) så är jag en renhjärtad storstadstjej.
Jag passar inte på landet i ödemarken.
Och trots detta så bor ju Kalle mitt i skogen.
Men det är inte 82 m il hemifrån lixom, det är typ bara fem mil.
Så då är det lite lättare att åka hem.
Hur som helst.
Nu ska jag snart åka in till slussen och träffa min älskling, som jag för övrigt har saknat hur mycket som helst, och äta middag.

Imorrn ska jag träffa Emma och Manda igen!
Sjuuuukt mycket har jag längtat efter dom också!
Och på lördag ska jag träffa Malin (börjar känna mig lite tjatig, men jag har saknat henne massor också), och sen förmodligen åka hem till Kalle.

Så ser slutet av mitt lov ut.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0