Udda Händelser På Sista Tiden

På dagarna händer det lite udda grejer nu för tiden.
I lördags missade vi tåget när vi väntat på perrongen i 20 minuter, i söndags sköt jag Kalle med en soft air gun på låret så han skrek, i måndags lyckades jag göra ett asjobbigt skolarbete utan nån större smärta, igår hade jag och Kalle en liten boxningsmatch (jag med hans klumpiga handskar på mig och han utan) och idag, tro det eller ej, men idag fick jag i fötterna i ett par 36or!
Såg fel på storleken så trodde att det var 38or, och jag tyckte nog att dom var lite trånga när jag satte på mig dom, men när dom väl var på satt dom rätt bra. Vart lite rädd att mina fötter på något underligt vis hade växt sen senast jag köpte skor.
Det var först när jag skulle gå och be om den andra som jag upptäckte att det var storlek 36 och inte 38. Ni kan ju fatta att jag blev förvånad.
Jag har inte fått på mig 36or på många år.
Men jag bytte tilll 37or och köpte dom sen.
Ganska söta, och väldigt plain.
But I like them.
Så nu har mina fötter uppenbarligen krympt.
Om det nu är möjligt.
Jag som annars har 38-39 har nu 36-37.
Lite udda grejer som inte tillhör mitt everyday life har alltså hänt de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0