Vad Är Det Som Händer?

Jag är trött och det snöar.
Vad är det för jävla vår egentligen?
Jag köpte ett par nya skor idag.
Och jag hade faktiskt roligt hela dagen i skolan idag.
Så brukar det inte vara på onsdagar.
Provet kanske gick åt helvete, kanske inte.
Man vet aldrig med dom proven.
Men jag hade en bra dag.
Och det är jag tacksam för.
Men jag tycker att jag är jättertrött varenda dag när jag kommer hem nu för tiden, och det går trögare än någonsin att komma upp på morgonen.
Jag vet inte vad det är för fel, för jag går ju och lägger mig jättetidigt varje dag.
Tror att det är stressen som börja sätta sina spår.
Jag är inte speciellt stressad just nu, snarare lättad.
Men jag tror att det är den tidigare stressen som tar ut sin lön nu.
Dessutom har jag ett par tuffa dagar som kommer snart, och det kanske också sätter sina spår redan nu.
Vem vet, kroppen är ju en konstig sak.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0