Vissa Gåvor Måste Man Ta Emot Utan Att Ifrågasätta Varför


Snart är det söndag 2 Maj. Och det betyder 10 månader.
10 underbara, lyckliga månader som har gått overkligt fort.


Söndag 2 Maj är det 10 månader sen två hjärtan hittade varandra.
Två varken sökande eller ensamma hjärtan.
Med alla odds mot sig hittade de varandra iaf.
De hittade varandra och gjorde varandra lyckliga,
fyllde varandra med kärlek.
Gav varandra någon att älska.
Och det, är livets största gåva.

Och nu ska jag göra dig jätteavundsjuk Kalle, för jag ska bada nu.
Ett riktigt varm och mysigt bubbelbad.
Du vet, exakt ett sånt där som du skulle älska att få vara med i.
Men det får du inte!
För du sitter i ditt lilla mysiga, kvava rum, som jag tycker så mycket om, med Emil och Jim just nu.
Och plockat pinnar i skogen och kört traktor har ni gjort innan.
Sånt som riktiga män gör!
Haha.

Först måste jag bara lyssna färdigt på Sommarnatt.
Förra vårens favoritlåt, och med den följer en massa fantastiska minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0