Är Klockan 8? 12? 4?

Okej, nu har jag pratat med mamma och pappa, och jag har fått reda på att jag har haft helt fel om tiden.
Sverige går en timme före, inte en timme efter, så det var inte så farligt som jag trodde.
Haha.
Det var ju tur iaf.
Men nu fick jag verkligen hemlängtan, efter att ha hört röster jag saknar.

Jag pratade med några som satt i receptionen, och de berättade att när folk fyller år stänger de av vattnet på rummet, tvingar en att äta råa ägg till frukost och sen får man städa toaletterna.
Jag har en lite känsla av att de driver med mig.
Men de spelar ju ingen roll eftersom Izabelle fyller år före mig, så då får vi se vad som verkligen händer när någon fyller år.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0