Äsch

Efter en mysig och lite för sen kväll igår skulle vi upp kl 6 imorse.
Det gick ju inte sådär fruktansvärt bra för min del.
Krävdes en hel del övertalning, tjat och slitande i armar innan jag tillslut släpade mig upp.
Jag åkte hem och Kalle åkte till jobbet för att senare åka till Norrköping eller Nyköping eller nåt.
Och jag har absolut inget att göra några dagar framåt, så jag är öppen för förslag!
Iaf, så sov jag på soffan större delen av förmiddagen och sen har jag inte gjort sådär fruktansvärt mycket idag.
Har iof varit skittrött hela dagen, så det har varit rätt okej.
Imorgon ska jag nog slösa lite av min lön om jag hittar någon som vill göra mig sällskap.

Ye mere dilka sangeet hain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0