Börjar Kännas Okej

Nu har jag ringt och pratat lite mer med Anders (han som fixar praktikerna), och frågat lite om hur det kommer vara där och så, och jag måste ju erkänna att jag är riktigt taggad på att åka.
Riktigt taggad.
Men samtidigt vill jag ju inte lämna min prins, jag vill inte lämna min familj och mina vänner.
Det kommer bli jobbigt, men jag tror faktiskt att jag ska ta den här chansen och göra något riktigt kul.
Han övertygade mig om att det skulle vara en sån jäkla kul upplevelse så jag tror nästan att jag är övertygad.

Det är ju en chanse of a lifetime ändå.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra tänkt! Och jag lovar: du blir inte bortglömd av vare sig prinsen, familjen eller vännerna medan du är borta! (Jag kommer att ringa/messa flera gånger om dan, tills du blir jätteless på mig...) Dessutom kommer du säkert att ha mer än fullt upp, så tiden kommer att gå hur fort som helst!

2010-08-10 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0