En Dag Av Väntan

Idag känns det som om jag har väntat mest hela dagen.
Gick upp 9 för att åka till Gullmarsplan, sen väntade jag en och en halv timme på ungdomsmottagningen innan jag fick mitt nya p-piller recept.
Sen gick jag till apoteket och väntade på mitt nummer, och när det blev mitt nummer fick jag mina piller.
En sak att pricka av från listan.
Sen åkte jag till Högdalen för att klippa mig och göra nya slingor så jag skulle få bort utväxten och se lite fräsch ut till Englandsresan.
Så där satt jag och stirrade i ytterligare en och en halv timme.
Sen var jag 895 kr fattigare.
Där var en till sak att pricka av på att-göra-listan.
Sen köpte jag lite saker för lördag, då det är invigning i Kalles lilla hus nere vid sjön.
Sen väntade jag på att Malin skulle komma och möta mig och så åt vi lunch och sen gick vi hem till mig och kollade lite på Tyra Banks.
Sen packade jag mina väskor och dorg mig  mot pendeln.
Lite mer än en timme senare är jag framme i Ösmo och sätter mig för att kan ni gissa vad?
Jo jag väntade på Kalle och hans pappa.

Men nu är jag här iaf, och här stannar jag ett tag.

Nu blir det nog lite Paradise Hotel och sen lite film.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0