Ett Regnigt England Anropar Sverige!

Hallå alla där hemma i Sverige!
Igår åkte jag och Izabelle till England.
Det tog tid kan jag säga er.
Två och en halv timme var vi på flygplatsen, två timmar på flygplanet, tre timmar på Stansted, tre timmar på bussen, en halvtimme i ösregnet, och sen var kl 3 på morgonen och vi kom äntligen i säng.
Men inte någon lång tid, för vi skulle upp nio, lokal tid, så alltså kl 8.
Sen fick blev vi visade runt, och kl ett började vårt första pass.
Och vi slutade nio.
Imorgon börjar jag kl 7 på morgonen, så jag måste hoppa i säng snart, men jag ska försöka få in lite bilder när jag har slutat då.
Det är en riktigt fin stad, verkligen lite morden i midsummer style!

Får uppdatera mer imorgon, men nu vet ni att vi har det bra, och att vi lever!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

VI LEVER!!!!!!! Ha det så bra imorgon bitti (A)

2010-08-26 @ 23:08:43
URL: http://itzabell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0