Femte Hjulet

Igår grillade vi.
Först var det jag, Kalle, Carro och Emil.
En dubbeldate helt enkelt.
Vi åt och satt och pratade och lite så, till ca 12.
Sen kom Simon och Jim och Carro åkte hem.
Så det var jag och fyra killar, fyra killar som blir extremt känslosamma när det dricker.
Jim ville inte komma när det bara var vi fyra som började, för han skulle känna sig som femte hjulet.
Jag kan säga att det var många gånger under natten som jag kände mig som femte hjulet.
Man kan ju tycka att jag som ensam tjej skulle ha fått ganska mycket uppmärksamhet, men det fanns stunder då det stod, två och två, tätt ihopslingrade, och jag satt där med mitt glas och min godisskål.
Innerst inne så är de alla ganska mycket gay, även fast de inte vill erkänna det.
Det var en superkväll hur som helst, riktigt lyckad!
Och som Kalle så om och om och om igen igår, han har haft många fester hemma hos sig, men den då det bara är fem personer, det är den som är högljudast!



Kommentarer
Postat av: Carro

Förlåt att jag övergav dig! :O

2010-08-22 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0