Härlig Grillkväll!

Har precis kommit hem från en väldigt rolig grillkväll med folket från söder om söder.
Haha, god mat, massa skratt och toy story får sammanfatta det.
När vi kom tillbaka till Kalle var det bara att ställa sig i köket och ploppa i kräftor i kastrullen, för här är det kräftskiva på löördag.
Men då får inte jag vara med för då är inte Kalle hemma.
Han kommer hem på söndag och sen ska han lana.

Det är konstigt tycker jag.
Jag har varit här sen i tisdags, men ändå känns det som om jag knappt har varit med Kalle alls.
Och så är det ju också.
Och nu är han upptagen en vecka framåt typ, och det är samtidigt som de flesta av mina vänner reser bort.
Så hej tråkig sista sommarlovsvecka?
Äsch, jag kommer väl på något att göra antar jag.
Brukar jag ju göra.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall

jag är hemma hela veckan! :D tror jag iaf ^^

2010-08-07 @ 13:44:59
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0