Hela Örby Stinker Ruttna Äpplen!

Jag tycker det är för tidigt för den stanken att komma mkrypandes redan nu, den kan väl vänta till september iaf.
Men det är väl bara att inse, det blir en tidigt höst iår.
Men jag missar ju större delen av den vissnande delen.
Jag kommer tillbaka när allt är färdigvisset.
Idag har jag börjat packa, och kommit fram till att jag aldrig kommer kunna få med mig så mycket som jag vill.
Resenerverna är i full gång nu, men eftersom resan bara är några dagar härifrån så vet jag att det finns ingen återvändo nu.
Just do it är det som gäller, så ångesten har hamnat i en liten låda som är gömd längst nere i nån liten håla i magen.
Idag var det möte bara för oss som ska utomlands, och då fick vi bla. biljetter, hälsopapper, betygspapper osv.
+ att vi fick beskrivningen om hur vi skulle komma fram.
Vi åker från Skavsta, landar i London, hittar bussterminalen på något sätt, köper tur och returbiljetter med rätt datum, ringer hotellet när vi vet när vi är framme i Oxford, de beställer en taxi som ska köra oss till hotellet från Oxford, tar vi fel taxi måste vi betala. Jag tror vi kommer hamna fel på något sätt.
Men det får väl lösa sig då.

Jag har letat efter en resväska idag, men det verkar vara något fel på mig.
Jag hittade en bra väska och läste på prislappen 199.
En resväska kan ju omöjligt kost 199 så jag satt coh stirrade på prislappen ett par minuter.
Jag såg att efter sista nian var det en femma, men jag tänlte aldrig på att den lilla femman kanske ingick i priset?
Väskan kostade 1995.
Det var inte lika billigt.
Inte nog med att jag inte kan höger och vänster alls längre, nu går för höga priser inte ens in i min hjärna.

Jaja, jag missar ju att se Sverige ruttna, och det får jag nog vara glad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0