Hjälp, Jag Är Skjuten!

Igår var jag och Kalle inne i stan och köpte lite födelsedagspresenter och lite andra grejer.
Sen följde jag med honom till hans thaiboxning.
Tydligen så hade de en ganska tråkig och lätt träning för de gjorde samma sak hela tiden, så det var faktiskt inte sådär fruktansvärt roligt att titta på i en och en halv timme.
Sen åkte vi till Kalle och såg på Alice i underlandet.
Idag har jag, Jim och Ingalill målat i huset, medans Niklas, Göran, Micke och Janne har byggt på bryggan.
Just nu är Jim och Kalle ute och har ett litet soft air gun krig.
Jag fick låna Jims pistol och sköt Kalle i magen.
Rätt åt honom, den mansgrisen!
Fast sen sköt han mig rakt på knät.
Han är lite av en mansgris, och definitivt så långt ifrån en gentleman som man kan bli.
Så, Kalle, om du läser det här: SKÄRP DIG!

Jag köpte en sån där ölhjälm till honom igår, så jag tycker att han är skyldig mig att vara lite snäll.
Faktiskt.

Måste kolla om blåbärskakan är klar nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0