Jungfrufärden

Igår vaknade vi vid ett och då hade alla åkte hem.
Vi segade oss upp, lagade alldeles för mycket nudlar och åt så vi fick ont i magen.
Sen städade vi upp lite och sen dunsade vi ner i sängen och kollade på Luftslottet Som Sprängdes.
Sen hörni, sen hände det något som aldrig har hänt förut i hela mitt livs historia!
Igår var första gången i hela mitt liv som jag satt på en häst!!!


Dreiki, som enligt vetrinären är pipig, fet och respektlös.

Hårig var han i alla fall, så borsten kom väl till användning.

Sussi och Dreiki ute på äventyr!

Tillbaka på gården.

Ja, min första ridtur var långt ifrån elegant, men nu är det gjort!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njae... Riktigt första gången är det faktiskt inte - men den största hästen hittills är det i alla fall. Du har ridit på Robin (gotlandsruss, tror jag) och Smurfen (shetlandsponny). Men det var en massa år sen, och ingen av dem var pipig, så vitt jag minns! :-)

2010-08-23 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0