Leva På 15 Kilo I 7 Veckor!?!?!!?

Jag pratade med pappa när vi var och handlade (nämen no shit att man pratar med varandra när man åker nånstans) Och han sa att Ryanair, som vi ska åka med, bara tar 15 kilo i maxvikt, inklusive handbagage!!!
Jag trodde jag skulle dööö!
hur fan ska jag kunna packa för 7 veckor på 15 kilo?!?!
Med dator, skor, kökskläder, hygienartiklar, böcker, tidningar + mina egna kläder?
OMÖJLIGT!!!

Så jag gick in på deras hemsida och kollade om det verkligen stämde, att de var så snåla med vikten.
Har jag fattat det rätt så är de inte det.
Man får ha 15 eller 20 kilo i incheckat bagage, men man måste betala olika avgifter för det.
Man får ha max två väskor med sig, och handbagage får väga max 10 kilo.
Självklart fanns det nån viss storlek som väskorna inte fick överskrida, men det löser sig nog.
Så har jag förstått det hela rätt så får jag ha med mig iaf 30 kilo.
Och det gör det hela mycket lättare.
Men jag får en massa mer info i skolan imorgon, så vi får väl se om det är 15 eller 30 kilo jag får ha.
Annars får mamma och pappa posta över en jäkla massa grejer, och jag får skicka hem min smutstvätt i paket.
Haha.

Ja, hade jag börjat kl 8 imorgon hade jag kanske fått börja tänka på refrängen, som det så vackert heter, men jag börjar ju inte förrän ett, så jag kan vara uppe hela natten om jag vill!
Men de som känner mig vet att jag inte är så bra på att hålla mig vaken så länge ;)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0