Lucky thirteen

Idag är det 2 augusti, och som ni vet så är varenda andra dag i varje månad lite speciell.
Idag har jag och min Karl varit tillsammans i 13 månader.
Okej, 13 månader är väl  inget att annonsera ut för hela världen, för det är ju inget jättespeciellt lixom, men jag tyckte att ni kunde få veta det iaf.
Och just for the record så har det varit 13 underbara månader!
Jag tror att vi har haft en väldig tur som har träffat varandra, för inte en enda gång på dessa månader har vi bråkat, inte ordentligt.
Vad är det man säger? Jo, vi kompleterar varandra!
Visst, jag har varit jättearg på honom vissa gånger, och vise versa, men ett förlåt och en puss har varit tillräckligt för att lösa det.
Okej att vi tjafsar hela tiden och säger ganska elaka saker till varandra faktiskt, men det är ju a part of the charm, och dessutom så är det vår humor till 100%.
Jag kan vara väldigt överkänslig ibland, och han kan vara väldigt elak ibland, men that's it.
Det är det våra dalar består av, överkänslighet och lite för magstark humor.
Men mestadels så lever vi på en enda stor topp.
En topp som siktar upp mot de rosa molnen ;)

Och har jag någonsin nämnt att jag älskar min Karlsson??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0