Precis Som Allas Bloggar Så Dör Även Min Under Sommaren

Jaaa min blogg dör lite just nu, för jag har inte tid att lägga ner en massa värdefulla minuter på att skriva en massa inlägg.
De minutrarna föraöker jag ta till vara på och göra saker jag tycker om och uppskattar, med människor jag tycker om.
Men just nu är jag lite rådlös.
Jag är helt ensam förutom min storebror som ligger och är dödssjuk på soffan.
Så jag har tid att skriva ett litet värdelöst inlägg iaf.
Jag ska få låna en dator av Niklas att ha med mig i England, så då lär bloggen väckas till liv igen.
Och det blir fan så mycket billigare för mig att hålla kontakt med alla er här i Sverige.

Jaja, Jag har varit hos Kalle sen förra torsdagen och kom hem igar, med Kalle.
I torsdags gjorde vi inte så mcyekt eftersom jag kom dit på kvällen, i fredags förberedde vi för lördagens fest och åt middag med grannarna. På lördagen skulle massor med grejer fixas inför kvällen och sen var det PARTYTIME!
Jag lovade ju bilder, men eftersom jag tappade bort mina mobiler tidigt på kvällen och inte hittade dem förrän morgonen efter blev det inte sådär fruktansvärt många bilder.
Men jag tog några på hur stugan ser ut inuti iaf.



Precis allt är nybyggt. Väggar, golv, tak, fönster, möbler, maddrasser, kuddar, gardiner, allt.

I söndags städade vi upp nere vid sjön och åt pizza och i mpndags åkte jag och Kalle in till Nynäs och gjorde nån synundersökning.




Igår lät jag Kalle spela på sin dator hela dagen tills vi åkte medans jag packade ihop alla mina grejer och kollade på Lost.
Sen åkte vi hit, åt god middag och kollade på massor med Paradise Hotel.
Idag har vi mest bara legat och myst framför tv:n.
Sen gick jag med honom till Älvsjö och nu måste jag laga middag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0