Skarpnäck, Farsta, Slussen, Stan, Ösmo, Skogen

Jag har varit hos farmor och farfar och sagt hejdå då iadg, och jag fick med mig en väska som jag ska ha som handbagage.
Sen åkte jag och pappa till Farsta och gick in på Accent.
Där hittade jag min drömväska!
Röd och blank i tålig plast och den väger bara lite mer än 3 kilo.
men det är konstigt att lättaste väskan i hela affären tillhörde en av de dyraste.
Sen köpte vi en plånbok, som är något mindre än den jag har här hemma.
Man gör ju allt för att spara in några gram ;)
Vi fixade så att det är billigare att ringa utomlands hos en söt Telenor-kille och sen åkte vi hem.

Om en stund ska jag börja röra mig in mot stan för att möta upp Kalle, och jag antar att han har Jim på släptåg då också.
Vi ska köpa skor!!!
Lovely!
Ikväll ska vi grilla lite med några (har ingen aning om vilka, men det får tiden utvisa) och ha lite kul.
Det blir sista gången som jag är hos Karl banan på två månader.

Men jag måste bestämma vad jag ska ha på mig, och det är lite jobbigt eftersom allt jag vill ha på mig är nerpackat.
Det får väl lov att lösa sig.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0