Snart Lyfter Vi!

Igår åt jag och Kalle kinabuffè till lunch innan vi åkte in till stan för att kolla i lite affärer och sen se på Inception.
filmen var bra, och en riktigt mind-fucker som alla har sagt att den ska vara, men den var lite lång för min smak.
På hemvägen mötte vi mamma och väl hemma åt vi en av mina favoriträtter: potatis och purjolöksoppa.
Inte särskilt fancy, men det är gott!

Väskorna står nu färdigpackade, stängda och låsta i hallen, och morgonen har gått åt till att säga hejdå till pappa, mamma och Kalle.
Niklas ska ju köra mig till Skavsta, så han ligger fortfarande och sover.
morgonen hittills har varit en riktig känslostorm.
Ena stunden är jag fylld med ångest, nästa är jag så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och nästa börjar jag nästan gråta för att jag är rädd att jag kommer sakna allt och alla så mycket at jag inte kommer klara av det.
jag försöker att tänka så  lite som möjligt just nu för att undvika några känslor alls, men jag är ändå så rastlös att jag knappt kan sitta still.

Jag längtar tills vi kommer dit, och jag längtar redan hem.

Ja, som ni förstår är jag väldigt kluven inför den här resan.

Det här blir det sista blogginlägget från svenska mark på ett bra tag, men har ni tur finns det itnernet där vi bor, så då får ni kanske inte daglig uppdatering, men iaf nån gång ibland.

Kom ihåg att ni måste sakna mig massor nu!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: mall

Ja du måste ju uppdatera någon gång ibland juuu! :O

Och vad kostar mobilen nu då? Kan man messa dig utan att de kostar eller hur funkar de?

2010-08-26 @ 10:04:43
URL: http://spralls.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0