Threesome

Jag har tre saker att rapportera om nu.

1. Den här saken är långt ifrån officiell och jag tror inte ens att jag får skriva det här, men vi kör på endå.
Malin som har varit singel ett tag efter ett långt förhållande har träffat en kille. Eller ja, killen kände hon redan innan föregående förhållande började så det var ett tag sen de träffades.
Hur som helst så är den här killen så långt ifrån den ultimata förhållandetypen man kan tänka sig, men har man sett på maken! Han har fallit pladask för henne och hon vet inte vad hon ska göra!
Skulle ju vara kul om det faktiskt visade sig att de funkar bra tillsammans, men vi får lämna det ämnet ospekulerat tills vidare.
Tycker bara att det är så skrattretande att det är den kille som hon från dag ett på gymnasiet har pratat konstant om som den där udda killen som ingen riktigt skulle kunna falla för, lite player över det hela men som är skitrolig, har fallit för henne efter mer än två år!

2. Både Manda och Emma fyller år på lördag (iof fyller både Emelie, Carolina och Olle år då också, men de är inte en del av mitt problem nu), och jag har inte ens ägnat en millisekunds tanke åt att tänka på att jag måste köpa födelsedagsppresenter till dem! Den tanken har inte ens passerat in genom ena örat och ut genom det andra förrän idag.
Och nu har jag bara några dagar på mig att komma på vad jag ska köpa!
Iof så är Emma i Italien och Manda i Dublin över födelsedagen så jag får ju lite extra tid, men jag är förvånad över mig själv, att tanken inte har slagit mig tidigare.

3. Igår åt vi revbensspjäll och idag åt vi potatis-och-purjolöksoppa. Min två absoluta favoriter på två dagar! Det hände rinte ofta kan jag säga!

Puss.

Kommentarer
Postat av: sara

ooftaaa!! vem? timmy? :O :P

2010-08-04 @ 20:17:25
URL: http://paari.blogg.se/
Postat av: mall

lilla susspuss va tydligen lyckligare än ja? :P

Men du kan sluta va de ... för de blir inte så nu^^

2010-08-05 @ 20:47:32
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0