Lång Resa För Att Få Frukost

Nio ringde klockan imorse.
Jag och Kalle hittade inget att äta hemma hos honom, så vi bestämmde oss för att åka till mig och äta.
två timmar senare kommer vi varma och vrålhungriga hem till mig.
Vi äter lite och fräschar till oss innan vi beger oss mot min skola för att lämna lite papper.
Sen äter vi ännu lite till och rör oss in mot stan.
Ett par skor och en supersnugg tröja (såklart vald av mig;)) blev köpt åt herr Karl, och sen köpte han ett jättefint halsband åt mig1




Det är ju lite halvdålig kvalitet på bilderna, men det borde ni vara vana vid, vid det här laget.
Superfin tröja oc superfint halsband iaf!

En Julisten är det i ängeln, för att Juli är vår månad.

Snart kommer Malin förresten, så då får jag höra om hennes äventyr i Kroatien!
Spännande!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0