Det Har Äntligen Slutat Regna!

Det var riktigt segt att gå upp halv 7 imorse, vilket alltså är halv 6 svensk tid. Men när jag väl fått i mig min kopp pulverkaffe (de har BARA pulverkaffe! :o) så gick det bra.
Igår var Zoran och Aaron i köket med oss, och idag var det Anthony (SNYGG och rolig!)
Jag skulle kunna räkna upp alla grejer jag har gjort idag, men det skulle ta mååånga rader, så vi skiter i det.
Frukost till hotellets gäster och förberedelser inför dagens bröllop.
Det är ett till imorgon.
Om nån timme ska jag gå ner till köket och få lite mat, och tjuvkika på bröllopsgästerna.
Izabelle slutar inte förrän 9, så jag har hela vårat fina rum för mig själv nu.

Jag har faktiskt inte fattat om vi bor på själva hotellet, eller om det är en personalbostad, men det är fint och rymligt iaf.
Och themsen flyter förbi utanför fönstret.











Det här är ett smakprov på vad jag har gjort idag.



Idag är det dag tre av 45, och jag innerst inne djupt nere i maggropen längtar jag hem, men samtidigt vet jag att det är alldeles för tidigt att göra det nu.
Hemlöngtan kan sätta igång efter halva tiden eller så.

Idag har jag letat mig fram till en mataffär och köpt lite schampoo och vindruvor.
Och jag är stolt över att jag hittade tillbaka.

Förresten så tror engelsmän att vi bor i bergen, att det är snö året runt, att alla har en bastu, att vi tål kyla riktigt bra och att det finnsisbjörnar och pingviner.

Så idag fick jag stå och kula glass i frysen.
De jävlas lite med oss.

Puss.

Kommentarer
Postat av: emma :)

vad fiiiint! :D <3

2010-08-27 @ 19:32:50
Postat av: mall <3

ser ju helt underbart ut!! :D

Om man skulle hälsa på någon helg... skulle de funka å när å hur i så fall? :) <3

2010-08-29 @ 18:08:38
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0