Vem Kan Väl Påstå Att Det Är Tråkigt Att Shoppa??

Nu har jag precis kommit hem från Forum Nacka.
Jag och Malin hade jättekul och massor med prat att ta igen, så det var inte tyst många sekunder.
Vi tänkte, naiva som vi är, att det inte fanns en chans i helvetet att de skulle stänga före 7 så vi tog det jättelugn och kollade länge i varje affäroch provade massa grejer.
Sen ser vi, fem i sex, att de stänger 6 och då har vi inte ens hunnit till Gina! :o
Så vi sprang dit och hann titta i kanske tre minuter.
Sen åkte vi tillbaka till Högdalen, ringde Mattias så vi skulle få skjuts hem och sen gick vi in i videobutiken och köpte sånt godis som iaf inte jag har sett på flera år!
Typ sura mattor, snäckskal och massa annat.
Nu har jag ätit och dragit upp massa persienner i vardagsrummet.
Intresting hu?

Här lite bilder från idag, och på det jag har köpt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0