Vuxenpoäng

Idag har jag varit duktig tycker jag, och jag tycker att jag kan få några vuxen poäng för planering och grejer.
För det första har jag nu officiellt tackat ja till praktiken i England, och jag och Izabelle åker under vecka 34.
Tyvärr fick inte hotell eleverna följa med den här gången, men kanske nästa termin.
Så jag har fått lite mer information angående resan och sånt.
Sen har jag mailat mina personuppgifter till Anders, letat reda på pass och EU-kort och kollat 'bäst-före-datum', beställt ett nytt EU-kort, ringt och kollat med ungdomsmottagningen när jag kan komma och hämta ut nya p-piller (För de tar slut ungefär en eller två veckor innan jag kommer hem) och skrivit en liten packlista.

Så jag har varit duktig faktiskt.

Nu är det bara en ny resväska som ska inhandlas, lite kläder som tål regn, fixa så att det blir lite billigare att ringa utomlands och ta hem kockkläderfrån skolan.
Sen måste jag ju ha en massa mer information, men det är ett sernare kapitel.

Just nu saknar jag min älskling lite, och ni kan ju bara tänka er hur jobbigt det kommer bli under praktiken.
Det är 7 veckor, och nu är det mindre än en vecka sen vi sågs sist lixom.
Äsch, det går nog bra!


Kommentarer
Postat av: mall

duktig flicka^^ du kommer få jättekul :D och du får skriva till mig varje dag! :D eller kanska inte varje men någon gång ibland iaf (A)

2010-08-11 @ 15:01:44
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0