En Titt Tillbaka I Minnesarkivet

Sitter här och lyssnar på Shontelle - Impossible, när jag egenltigen borde vara nere i köket i full gång med kvällens förrätt.
Jag tänker tillbaka lite på tiden som varit. Jag hittade en massa av mina gamla dagböcker och läste lite i dem. Jag kom fram till att jag ska köpa en ny femårsdagbok till årsskiftet och faktiskt anstränga mig för att skriva nånting i den varje dag i fem år.
Sen hittade jag lite bilder på min pluttprins. Det känns som om det var igår han låg där i min famn så gott som nyfödd, men faktum är att han fyller fem om lite mer än en månad. Vilket betyder att han börjar skolan snart.
Shit va tiden går fort!

Liten som en knappnål!

Santas little helper.


Jag kan ju säga att han inte ens är i närheten av så här liten längre!
Jag kommer ihåg vad jag lovade mig själv när jag fick höra att min kusinvar gravid med honom. Jag lovade mig själv att när han var sju, och jag alltså 20, så skulle jag ge honom en liten syssling.
Jag tror faktiskt att jag får lov att bryta det löftet.
Känner lixom att jag har lite för mycket kvar av min ungdom innan jag skaffar barn, och jag hinner inte göra allt det på bara två små ynka år.
Så sysslingen till min prins får lov att vänta.

Haha, tänk vilka idèer man hade!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0