Ett Gott Humör Mår Ingen Dåligt Av!

Åh, jag bara känner att livet går riktigt bra nu!
Jag får bättre betyg i skolan än vad jag väntat mig, jag trivs bättre än någonsin i klassen, mina vänner vet jag vart jag har, även fast jag inte träffar dem fullt så ofta som jag skulle vilja, jag och Kalle har det bra och siktar nog på en liten topp såhär innan jul.
Vädret är vackert och mitt humör är strålande.
Ja, livet är faktiskt ganska bra ibland, även om vi klagar lite väl mycket.
Och det blir ju inte sämre av att det blir pizza till middag, mitt i all julstress och förberedelser inför helgens julbord.
Nej, helgen är något jag faktiskt ser fram emot väldigt mycket också.
Imorgon ska jag och Anna ut, på lördag ska jag möta upp Kalle i Gamla Stan och sen ska vi gå på julmarknad och mysa en stund inan vi ska åka till Farsta och handla. Kalle tror att vi ska köpa en jacka till honom, men jag hade nog planerat att köpa en och annan julklapp då också.
Och sen ska vi iväg på julbord, som jag tror blir urkul och mysigt!
Och söndagen får jag väl använda till att ladda upp batterierna till ännu en vecka i skolan.
Och på onsdag ska jag äntligen få min rygg undersökt!

Wiihooo!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jim of d00m!

"Vädret är underbart" :>

2010-12-02 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0